Stránky

24. novembra 2015

MIKULAS Z PLASTOVYCH POHAROV


Minuly rok som urobila detom z bielych plastovych poharov snehuliaka. Tohto roku okrem snehuliaka sme spolu "postavili" aj Mikulasa. V tomto priprade som pouzila samozrejme plastove pohare cervenej farby.
Postup je vysvetleny na tejto fotografii, ktoru som si pozicala tu .


Pohare som spajala spinkovacom, ale mozete pouzit aj teplovzdusnu pistol.
Deti boli do tejto prace zapojene tak, ze podavali pohare :-)
Najprv si vytvorime kruh z poharov, ktory bude zakladom a nan postupne pripiname dalsie pohare, az nam vznikne pologula. Spojime dve pologule a mame prvu cast snehuliaka ci Mikulasa. Pripominam, ze druhu pologulu nedokoncime uplne po vrch. Nechame ju zvrchu prazdnu, aby nam tak Mikulas (ci snehuliak) stal a nekotulal sa. Aby sme mali hlavu mensiu, som pouzila mensie pohare.
Ciapku som kupila hotovu, len som ju naplnila novinami, aby nepadala. 
Na ruzovy papier nakreslime oci, okuliare... a nalepila som ho na spodok ciapky z vnutornej strany. 
Obocie a fuzy som urobila z vaty.
Do vnutra gule (skor ako spojime dve pologule) mozeme vlozit svetelnu retaz a vecer tak mozeme mat Mikulasa ci snehuliaka krasne osvetleneho.
Prijemnu zabavu s detmi a pekne Vianoce!

A tu je moj snehuliak...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára