Stránky

6. novembra 2012

ANANÁSOVÉ REZY S PIŠKÓTAMI V CESTE A DŽÚSOVOU ŽELATÍNOU

 
Výborné rezy, ktoré som si "namiešala" podľa mojich chuťových preferencií.
 
Recept na cesto nájdete tu.
 
Okrúhle piškóty zlepíme lekvárom. Ja som použila broskyňový. Naukladáme ich tesne vedľa seba do cesta vyliateho na plechu. Upečieme.
 
Krém:
250 ml jogurtu (bieleho alebo ananásového)
250 ml šľahačkovej smotany
2 lyžice práškového cukru
8 g plátkovej želatíny
1 dl šťavy z ananásového kompótu
 
V šťave necháme zmäknúť želatínu a potom ju zohriatím roztopíme. Jogurt vymiešame s cukrom a pridáme z neho lyžicu do roztopenej želatíny. Potom všetku želatínu vylejeme do jogurtu. Primiešame dobre vyšľahanú šľahačku a natrieme na vychladnutý plát s piškótami. Na plnku poukladáme kúsky ananásu a dáme stuhnúť do chladničky.
 
Želatínu si pripravíme z 500 ml džúsu a dvoch sáčkov tortového želé. Ja som použila multivitamínový džús, lebo je farebnejší, ale chuťovo sa výborne hodí aj ananásový.
 
Dobrú chuť!
 



4 komentáre:

  1. Řezy vypadají báječně :) Jindra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý deň, koláčik vyzerá úžasne a rada by som ho skúsila, aký veľký plech ste prosím použila ? Ďakujem pekne Irena

    OdpovedaťOdstrániť