Stránky

13. novembra 2014

SALKOVÉ GULIČKY S ČOKOLÁDOU


Tento recept som už dlho mala napísaný na papieriku, ale vždy som ho len tak prehadzovala. Veď len salko a čokoláda... nezdalo sa mi to veľmi príťažlivé. Dnes som sa rozhodla ho konečne vyskúšať a mrzí ma, že som to neurobila už dávnejšie.

Suroviny na 20-25 guličiek:

1 salko (cca 400 g)
200 g čokolády na varenie
malá lyžička masla

Do salka nalámeme čokoládu, pridáme maslo a dáme variť na slabý oheň. Za častého miešania varíme, kým hmota nezhustne a neodlepuje sa od hrnca. Trvá to približne 15 minút. Necháme vychladnúť a dáme do chladničky na dve hodiny. Potom robíme guľky a obaľujeme v kúskoch čokolády.

Pozn. Na budúce skúsim nahradiť 50 g horkej čokolády mliečnou čokoládou.

Dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára