Stránky

16. decembra 2014

ORECHOVÉ HVIEZDIČKY S MASCARPONE


Toto cesto sa mi páčilo už keď som ho miesila. Vôbec sa nelepilo a nič nebolo mastné...

Suroviny na cca 40 ks:

1 vajce
130 g mascarpone
100 g práškového cukru
220 g hladkej múky
70 g mletých orechov (ja som použila lieskové oriešky)
1 lyžička prášku do pečiva
štipka soli


Zo surovín vymiesime cesto a necháme postáť v chladničke. Ja som ho zarobila večer a nechala v chladničke do druhého dňa. Cesto vyvaľkáme na troche (!) múky na hrúbku asi 0,5 cm a vykrojíme koláčiky.
Pečieme pri 180°C 15-18 minút.

Urobila som aj druhú verziu - kolieska. Z cesta urobíme šúľok hrubý asi 5 cm, obalíme ho v kryštálovom cukre a nakrájame kolieska hrubé 0,5 - 1 cm. Ukladáme ich na plech rezom dolu a upečieme.


Dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára